Mi az és mire jó a kulcsszó-keresés egy kisvállalkozónak?

Mi a kulcsszókutatás!kulcs

A kulcsszó az a szó (vagy azok a szavak), amelyeket beír egy ember a Google keresőbe.

A kulcsszó-kutatás az a tevékenység, mely során földerítjük, hogy a mi szolgáltatásunk iránt érdeklődők, milyen szavakat írnak be a keresőbe.

Például ha, mi használt ruhákat árulunk, akkor úgy kutatjuk a kulcsszavakat, hogy megnézzük a Google egyik eszközében, hogy egy nap hányan írják be a keresőbe, hogy "használt ruha". Mondjuk, hogy ha a magyar nyelvű weben azt, hogy "használt ruha" 5400-szor írják be egy nap, akkor arra következetetünk, hogy nagy az érdeklődés a használt ruhák iránt. Tudjuk, azonban, hogy erre a szóra nem a mi boltunk honlapja jelenik meg, hanem bennünket megelőzve 100 másik bolt. Mit tehetünk ekkor?

Keresünk egy réstémát!!!

Mi az, hogy réstéma?

Olyan téma, ami kapcsolatos a használ ruhák témakörhöz, de annál szűkebb, viszont amire a többi használt ruha tulajdonos nem gondolt, mikor kitalálta, hogy milyen szavak beütésére jelenejen meg a Google keresőjében.

Ilyen lehet például, hogy "olasz használt ruha Budapesten" vagy, hogy "szép használt ruha" vagy, hogy "használt babaruha" vagy, hogy "turkáló a körúton" vagy bármi más, ami nekünk eszünkbe jut. És itt eljutottunk a lényeghez.

Mire jó, hát, a kulcsszó-kutatás?

Megtalálhatjuk azokat a szavakat, amelyeket, ha honlapunk blogjába beírunk, akkor a mi blogunkat jelenteti meg a Google azoknak, akik ezeket a "megtalált szavakat" írják be a Google keresőbe.

Példánknál maradva: ha olyan blogposztot írunk, amiben gyakran szerepel, hogy "turkáló a körúton", akkor nagy valószínűséggel, azok az emebrek, akik a körúton keresnek turkálót, azok ránk találnak, mert a Google bennünket tesz a kereső első oldalán megjelent találatok közé.

Mi a kulcsszókeresés sikerének titka?

1. Tudni kell a mások fejével gondolkozni.

2. Sok ötletünknek kell lenni egy támával kapcsolatban.

3. Nagy képzelőerőnknek kell lennie.

4. Kellenek valódi vásárlói tapasztalatok az adott témában.

Ki alkalmas akkor a kulcsszókeresésre?

Kevesen vannak, de köztük vagyok én is. Kérjen tőlem ajánlatot kulcsszókeresésre!

1. Adja meg honlapja vagy webáruháza nevét!

2. Írja meg, hogy kik az Ön célcsoportjának tagjai!

3 napon belül kulcsszó-kutatási árajánaltot küldök Önnek.

Címem: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.